woensdag 4 februari 2015

Derde entree voor P-garage Boterdiep

GRONINGEN - De parkeergarage Boterdiep krijgt een extra, derde in- en uitgang. Die moet de afwikkeling van het verkeer verbeteren.



via http://ift.tt/1EFgTWK