Groningen
woensdag 4 februari 2015
Derde entree voor P-garage Boterdiep
GRONINGEN - De parkeergarage Boterdiep krijgt een extra, derde in- en uitgang. Die moet de afwikkeling van het verkeer verbeteren.
via
http://ift.tt/1EFgTWK
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Mobiele versie tonen