SELLINGEN - De bouw van de nieuwe multifunctionele accommodatie in het dorp Sellingen is woensdag begonnen. PvdA-wethouder Wietze Potze (foto) van de gemeente Vlagtwedde deed dat door de schop in de grond te steken.
via http://ift.tt/1zRX1yh
via http://ift.tt/1zRX1yh