Groningen
donderdag 5 februari 2015
Boer in Den Ham vangt bot bij NAM
DEN HAM - Ook buiten het officiƫle aardbevingsgebied wordt schade gemeld als gevolg van de gaswinning.
via
http://ift.tt/1DBrHBh
‹
›
Homepage
Internetversie tonen