Groningen
donderdag 5 februari 2015
Boer in Den Ham vangt bot bij NAM
DEN HAM - Ook buiten het officiële aardbevingsgebied wordt schade gemeld als gevolg van de gaswinning.
via
http://ift.tt/1DBrHBh
Nieuwere post
Oudere post
Homepage