GRONINGEN - Het is vroeg, de klok op het perron van het Hoofdstation in Groningen geeft 7 uur aan. De deur van de Bruna-vestiging schuift open. Een kleine groepje verdringt zich om een medewerker die het rek met kranten buiten zet. Nee, geen Charlie Hebdo.
via http://ift.tt/1sJIWjo
via http://ift.tt/1sJIWjo