zaterdag 17 januari 2015

Telefoongesprek in trein had niet gemoeten

GRONINGEN Het VVD-Tweede Kamerlid René Leegte biedt zijn excuses aan voor het telefoongesprek dat hij in de trein voerde over de gaswinning in Groningen.



via http://ift.tt/1IU2yTS