Groningen
zaterdag 17 januari 2015
Telefoongesprek in trein had niet gemoeten
GRONINGEN Het VVD-Tweede Kamerlid René Leegte biedt zijn excuses aan voor het telefoongesprek dat hij in de trein voerde over de gaswinning in Groningen.
via
http://ift.tt/1IU2yTS
Nieuwere post
Oudere post
Homepage