VVD-Kamerlid René Leegte bood zaterdag zijn excuses aan voor een telefoongesprek dat hij in de trein voerde over de gaswinning in Groningen. Leegte belde na het werkbezoek vrijdag aan het door aardbevingen getroffen Groningen met een andere VVD'er.
via http://goo.gl/SLDAve