zondag 18 januari 2015

Marathon voor Blaauwbekken in Winschoten

WINSCHOTEN - Atletiekvereniging Aquilo houdt zaterdag 7 februari voor het eerst een wintermarathon rondom het Oldambtmeer. De ‘Blaauwbekmarathon' is een recreatieve loop met tijdregistratie maar zonder wedstrijdelement.



via http://ift.tt/1ISsbGt