WINSCHOTEN - Atletiekvereniging Aquilo houdt zaterdag 7 februari voor het eerst een wintermarathon rondom het Oldambtmeer. De ‘Blaauwbekmarathon' is een recreatieve loop met tijdregistratie maar zonder wedstrijdelement.
via http://ift.tt/1ISsbGt
via http://ift.tt/1ISsbGt