zondag 18 januari 2015

Leegte is geen woordvoerder meer

DEN HAAG - Kamerlid René Leegte is namens de VVD niet langer woordvoerder als het gaat om de gaswinning en de aardbevingen. Leegte legt het woordvoerderschap zelf neer.



via http://ift.tt/1BOPkb2