zaterdag 17 januari 2015

Lammetjes geboren bij Stadskudde Oldambt

WINSCHOTEN - Bij de Stadskudde Oldambt is de lente al een beetje begonnen. Deze week werden de eerste lammetjes van het jaar geboren, zo meldde Anne Bakker, medewerker bij de schaapskudde, op Facebook. In tegenstelling tot de schapen van de Stadskudde in Groningen blijven de dieren van de kudde in Oldambt het hele jaar in de gemeente. De kudde staat in de winter in Blauwestad en omgeving. 's Nachts worden ze binnen opgevangen.



via http://ift.tt/1Cl7TRN