zaterdag 17 januari 2015

Excuses voor telefoongesprek in trein

GRONINGEN - Het VVD-Tweede Kamerlid René Leegte biedt zijn excuses aan voor het telefoongesprek dat hij in de trein voerde over de gaswinning in Groningen.



via http://ift.tt/1xf3XyP