Groningen
zaterdag 17 januari 2015
Excuses voor telefoongesprek in trein
GRONINGEN - Het VVD-Tweede Kamerlid René Leegte biedt zijn excuses aan voor het telefoongesprek dat hij in de trein voerde over de gaswinning in Groningen.
via
http://ift.tt/1xf3XyP
Nieuwere post
Oudere post
Homepage