HOOGEZAND - Over veertien dagen wordt begonnen met de bouw van een sterfhuis in Hoogezand-Sappemeer. Opmerkelijk, want eerdere plannen van stichting Gasthuis H-S strandden tot drie keer toe. Het initiatief stamt uit 2010.
via http://ift.tt/1DIl6bB
via http://ift.tt/1DIl6bB