Groningen
vrijdag 16 januari 2015
Bestelbusje belandt in sloot langs N33
SIDDEBUREN - Een 41-jarige man is donderdagmiddag gewond geraakt nadat hij op de N33 ter hoogte van Siddeburen met zijn bestelbusje in de sloot belandde.
via
http://ift.tt/1G7KGJ6
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Mobiele versie tonen