vrijdag 16 januari 2015

Bestelbusje belandt in sloot langs N33

SIDDEBUREN - Een 41-jarige man is donderdagmiddag gewond geraakt nadat hij op de N33 ter hoogte van Siddeburen met zijn bestelbusje in de sloot belandde.



via http://ift.tt/1G7KGJ6