Dagblad van het Noorden spreekt dinsdagmiddag met wethouders Ben Plantsoen en Bert Nederveen en Janny Hulshoff van de gemeenten Leek en Zuidhorn over de WMO. Op deze pagina kunt u de uitzending bekijken vanaf 11 uur.
via http://ift.tt/1An8cel
via http://ift.tt/1An8cel