woensdag 17 december 2014

WMO-Spreekuur Grootegast/Marum

Dagblad van het Noorden spreekt dinsdagmiddag met wethouders Sjaboo Smedes en Janny Hulshoff van de gemeenten Grootegast en Marum over de WMO. Op deze pagina kunt u de uitzending bekijken vanaf 10 uur.



via http://ift.tt/1AmNWcP