WINSUM - krijgt dit jaar opnieuw naar het voorbeeld van 3FM, zijn eigen glazen huis. Van 22 tot en met 24 december draait een groep dj's onafgebroken muziek achter elkaar. Een glazen cabine wordt hiervoor omgetoverd tot een echt glazen huis. Vorig jaar bracht het tweede Winsumer Glazen Huis bijna 17.000 euro op voor De Borgstee.
via http://ift.tt/1tYTSUj
via http://ift.tt/1tYTSUj