dinsdag 16 december 2014

UMCG kan slachtoffers bevingen niet aan

GRONINGEN - Het Universitair Medisch Centrum Groningen is bang dat er dingen mis gaan als er nieuwe aardbevingen komen die de Stad raken. Topman Jos Aartsen stelt in Nieuwsuur dat zijn ziekenhuis niet in staat is voldoende noodhulp te geven als er veel slachtoffers komen bij een beving.



via http://ift.tt/13338Rk