maandag 15 december 2014

Terug van weggeweest: de Oost-Groningse noodklok

Net als in 1971 luidt communist Engel Modderman de Noodklok over de toestand in Oost-Groningen. Weer wordt hij opgepakt, maar deze keer is er geen menigte om hem te ontzetten.



via http://goo.gl/xTm6Df