Groningen
maandag 15 december 2014
Terug van weggeweest: de Oost-Groningse noodklok
Net als in 1971 luidt communist Engel Modderman de Noodklok over de toestand in Oost-Groningen. Weer wordt hij opgepakt, maar deze keer is er geen menigte om hem te ontzetten.
via
http://goo.gl/xTm6Df
Nieuwere post
Oudere post
Homepage