Minister Kamp van Economische Zaken moet de stad Groningen zo snel mogelijk erkennen als aardbevingsgemeente. Dat is cruciaal voor de economische en sociale continuïteit van de stad. Dat zei waarnemend burgemeester Ruud Vreeman van Groningen woensdagochtend in reactie op het gasbesluit.
via http://goo.gl/hb99YH