GRONINGEN - Paul Smit is nagenoeg zeker de nieuwe voorzitter van de PvdA in Groningen. Smit wordt donderdag tijdens een ledenvergadering als enige kandidaat voorgedragen. Smit is de beoogd opvolger van Eric Holkers die zich kort na de zomer terugtrok als voorzitter, omdat hij het te druk had met zijn werk.
via http://ift.tt/1IoTn0g
via http://ift.tt/1IoTn0g