donderdag 11 december 2014

Opening ijsbaan Grote Markt verregend

GRONINGEN - Een maand ijspret op de Grote Markt begon donderdagmiddag nat. Vlak nadat wethouder Joost van Keulen de ijsbaan had geopend begon het te hagelen en regenen. Belangstellenden waagden zich niet op de schaats maar gingen massaal schuilen bij de poffertjeskraam.



via http://ift.tt/1yCI3L8