zaterdag 6 december 2014

Noodklok luidt in centrum Winschoten

WINSCHOTEN - De Noodklok (met hoofdletter) luidde zaterdag in Winschoten. Zeker 35 mensen gaven gehoor aan de oproep van Actiegroep Basta! Om in het centrum van Winschoten te demonstreren tegen kabinetsplannen. Op het Oldambtplein kwamen ze samen.



via http://ift.tt/1tWwVC1