dinsdag 16 december 2014

'Bauke Mollema-speeltuin' in Zuidhorn?

ZUIDHORN - Unaniem omarmde de gemeenteraad van Zuidhorn deze week het burgerinitiatief van moeder Hanneke de Vries die de aanleg van een kinderspeelplek vóór de ingang van Zonnehuis Oostergast bepleit. Behalve kinderen wordt ook de bewoners van het Zonnehuis hiermee een dienst bewezen, meent wethouder Henk Bakker (GroenLinks).



via http://ift.tt/1A3IwFj