donderdag 4 december 2014

'Stad moet Forum-bouwers strenger controleren'

GRONINGEN - FNV Bouw vindt dat de gemeente Groningen niet snel genoeg reageert op klachten over het niet naleven van de cao bij de bouw van het Groninger Forum en de Sontbrug in Groningen (foto).



via http://ift.tt/1yksCXC