MENTERWOLDE - De gemeenteraad van Menterwolde is maandagavond vanaf 18 uur bijeen voor een spoeddebat op initiatief van de SP. Inzet is de aankondiging van burgemeester Van Zuijlen dat hij tegen een motie zal stemmen waarin wordt gevraagd een aantal medewerkers van werkvoorzieningschap WEDEKA een vast contract te geven.
via http://ift.tt/1BPr9tU
via http://ift.tt/1BPr9tU