Groningen
maandag 15 december 2014
Live: WMO-Spreekuur De Marne
GRONINGEN - Vanochtend spreekt Dagblad van het Noorden met wethouder Mariëtte de Visser van de gemeente De Marne over de WMO. De uitzending begint om 11 uur.
via
http://ift.tt/1BOwJN9
Nieuwere post
Oudere post
Homepage