vrijdag 12 december 2014

Kerstboom uit Groningen

GRONINGEN/DEN HELDER - Met officieel vlagvertoon is vandaag op de marinebasis een kerstboom door leden van SVPG, de stichting Samenwerkingsverband Post-actieve militairen Groningen overgedragen aan het marineschip de Zr. MS. Groningen.



via http://ift.tt/1xaxUF3