dinsdag 9 december 2014

Kamer praat met Groningers

Tweede Kamerleden praten op 19 december met bewoners en lokale bestuurders in Groningen over de gaswinning en de gevolgen daarvan. Dat gebeurt op initiatief van PvdA en GroenLinks, zo hebben deze partijen dinsdag laten weten.












via http://goo.gl/m6P8Sf