woensdag 17 december 2014

Geen verkeersbord is geen boete

LELYSTAD/DELFZIJL - Ruim 200 automobilisten, onder wie veel noorderlingen die 8 juni vorig jaar op de A6 tussen Emmeloord en Lemmer een forse boete aan de broek kregen, moeten hun geld terug krijgen.



via http://ift.tt/16rJvV6