donderdag 4 december 2014

'Controle Forum-bouwers moet strenger'

GRONINGEN - FNV Bouw vindt dat de gemeente Groningen niet snel genoeg reageert op klachten over het niet naleven van de cao bij de bouw van het Groninger Forum en de Sontbrug in Groningen (foto).



via http://ift.tt/1ykaKHA