Groningen
maandag 15 december 2014
Fietsers zijn klim over wandelbrug beu
GRONINGEN - Fietsers en wandelaars zijn het voortdurend beklimmen van de Gerrit Krolbrug in Groningen beu. Ze willen zo snel mogelijk weer op een normale manier over de brug.
via
http://ift.tt/1wBOYAX
‹
›
Homepage
Internetversie tonen