GRONINGEN – De provincie Drenthe en de gemeente Assen willen niet meebetalen aan een extra nachttrein tussen de Randstad en Groningen. De Nederlandse Spoorwegen wil daar een half miljoen euro voor hebben.
via http://ift.tt/1yNfmbY
via http://ift.tt/1yNfmbY