zaterdag 6 december 2014

‘Corporatiedirecteuren verdienen te veel'

SLOCHTEREN - Sommige directeuren van woningcorporaties in het Noorden verdienen nog altijd ver boven de wettelijke norm. Dat blijkt uit een steekproef van FNV Bouw.



via http://ift.tt/1w6dixM