Groningen
zaterdag 6 december 2014
‘Corporatiedirecteuren verdienen te veel'
SLOCHTEREN - Sommige directeuren van woningcorporaties in het Noorden verdienen nog altijd ver boven de wettelijke norm. Dat blijkt uit een steekproef van FNV Bouw.
via
http://ift.tt/1w6dixM
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Mobiele versie tonen