GRONINGEN - Er zit sinds enige tijd een vermoedelijk uit Duitsland afkomstige bever in het dal van de Ruiten A in Westerwolde. Boswachter Jeroen Kuijpers van Natuurmonumenten sluit niet uit dat er zelfs twee exemplaren huizen. Volgens Kuijpers is de komst van de bever een kroon op het werk. ,,We zijn hier met onze collega's van onder meer het waterschap, de DLG en Staatsbosbeheer al twintig jaar bezig met natuurontwikkeling. De komst van de bever bewijst dat je samen iets moois kunt maken.''
via http://ift.tt/1yCYjXu
via http://ift.tt/1yCYjXu