Groningen
maandag 15 december 2014
Banenverlies bij Drents-Groningse ziekenhuizen
HOOGEVEEN - Bij de ziekenhuizen van Leveste/Treant verdwijnen vanaf komend jaar zo'n driehonderd voltijds banen. Er is een tekort op de begroting van 19 miljoen euro.
via
http://ift.tt/1uNGu6P
‹
›
Homepage
Internetversie tonen