donderdag 11 december 2014

Auto de sloot in bij Stedum

STEDUM - Een automobilist is donderdagmorgen in de sloot beland naast de Delleweg bij Stedum. Hij reed in het donker richting Middelstum toen hij met zijn auto in de berm terecht kwam en na een stuurcorrectie in de sloot belandde. De man bleef ongedeerd. Zijn auto heeft echter flinke schade opgelopen en is door een takelwagen uit de sloot gehaald en afgevoerd. De politie begeleide het drukke verkeer langs de plaats van het incident.



via http://ift.tt/1qBdi6C