Uit de omgeving van Usquert en Huizinge melden meerdere mensen dat ze een aardbeving hebben gevoeld. Rond kwart voor zeven maandagmorgen werden via Twitter de eerste meldingen gedaan, meldt RTV Noord.
via http://goo.gl/Yu1vuZ
via http://goo.gl/Yu1vuZ