dinsdag 11 november 2014

Zuidhorn trekt 15 mille uit voor snel internet

ZUIDHORN - Met een tegenstem van D66 trok de gemeenteraad van Zuidhorn maandagavond 15.000 euro uit om snel internet te stimuleren.



via http://ift.tt/1u5rswr