Groningen
dinsdag 11 november 2014
Zuidhorn trekt 15 mille uit voor snel internet
ZUIDHORN - Met een tegenstem van D66 trok de gemeenteraad van Zuidhorn maandagavond 15.000 euro uit om snel internet te stimuleren.
via
http://ift.tt/1u5rswr
Nieuwere post
Oudere post
Homepage