GRONINGEN - De Groninger gemeenteraad moet zijn burgemeester beter in staat stellen zijn werk uit te voeren. Dat stelt burgemeester Ruud Vreeman in de aanloop naar een raadsdebat over twee weken. In dat debat staan privacy en veiligheid centraal.
via http://ift.tt/1sDt1NR
via http://ift.tt/1sDt1NR