woensdag 12 november 2014

Toeristenheffing mogelijk terug in Westerkwartier

GROOTEGAST - Gemeenten in het Westerkwartier gaan op termijn mogelijk over tot herinvoering van toeristenbelasting. Op voorstel van de CDA-fractie besloot een meerderheid in de gemeenteraad dinsdagavond opdracht te verstrekken aan B en W om te onderzoeken of hiervoor draagvlak is onder de recreatieondernemers. De motie werd aangenomen met acht tegen zes stemmen. De fracties van VZ2000 en ChristenUnie stemden tegen.



via http://ift.tt/1wjTf9b