vrijdag 7 november 2014

Rapport: 100.000+ geeft win-win in Noord-Groningen

DELFZIJL/BEDUM - Eén supergemeente van rond de 100.000 inwoners is beter in staat de regio Noord-Groningen op de kaart te zetten. Deze grote herindelingvariant is vanuit dit oogpunt te verkiezen boven handhaving van de huidige zeven gemeenten of een minder vergaande herindeling.



via http://ift.tt/1tmpwKI