Groningen
maandag 10 november 2014
Oldambt weer bij af in herindelingdiscussie
WINSCHOTEN - Voor de gemeente Oldambt begint de herindelingdiscussie weer opnieuw. Volgende maand mag de raad zich weer uitspreken hoe ze de toekomst van de gemeente ziet.
via
http://ift.tt/10NxaHi
‹
›
Homepage
Internetversie tonen