maandag 10 november 2014

Oldambt weer bij af in herindelingdiscussie

WINSCHOTEN - Voor de gemeente Oldambt begint de herindelingdiscussie weer opnieuw. Volgende maand mag de raad zich weer uitspreken hoe ze de toekomst van de gemeente ziet.



via http://ift.tt/10NxaHi