OPENDE - Een inwoonster van Opende klaagt in een brief aan de gemeenteraad van Grootegast over het uitblijven van een snelle internetverbinding in het buitengebied. De brief is geschreven door Monique Arends die woont aan de Drachtsterweg in Opende. Zij woont met haar gezin inmiddels negen jaar met veel plezier op dit adres. Als storend ervaart ze de beperkte internetverbinding. Die belemmert haar naar eigen zeggen in toenemende mate bij het uitvoeren van haar dagelijks werk.
via http://ift.tt/1osLFLP
via http://ift.tt/1osLFLP