vrijdag 7 november 2014

Kamervragen over onderbetaling Forum

GRONINGEN - Tweede Kamerleden Tjeerd van Dekken en John Kersten (PvdA) hebben kamervragen gesteld over mogelijke onderbetaling van bouwvakkers bij het Groninger Forum en de Sontbug. FNV Bouw maakt daarvan melding op basis van onderzoek. Van Dekken en Kersten willen dat de inspectie sociale zaken en werkgelegenheid onderzoek doet. Ook moet de minister de gemeente Groningen aanspreken op haar verantwoordelijkheid als opdrachtgever.



via http://ift.tt/1uGgFu4