vrijdag 7 november 2014

Kamerlid stelt gezondheid bij ringweg Groningen aan de kaak

GRONINGEN - Tweede Kamerlid Esther Ouwehand van de Partij voor de Dieren vindt dat het rijk bij de plannen voor de ombouw van de zuidelijke ringweg in Groningen nieuwe gezondheidsnormen moet hanteren.



via http://ift.tt/13OsNOn