Groningen
dinsdag 11 november 2014
'Snel internet? Provincie Groningen slaapt'
ZUIDHORN - Met een tegenstem van D66 trok de gemeenteraad van Zuidhorn maandagavond 15.000 euro uit om snel internet te stimuleren.
via
http://ift.tt/1EoG62Y
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Mobiele versie tonen