woensdag 12 november 2014

Huis in Stedum al anderhalf jaar in de steigers

STEDUM - Het huis van Helma Mulder en haar partner in Stedum staat al anderhalf jaar in de steigers en is in de media inmiddels een vertrouwd beeld geworden. Eind augustus 2012 deed mevrouw Mulder voor het eerst een schademelding, kort na de zware beving in Huizinge. Nog steeds is er geen goede oplossing gevonden en staat het huis in de steigers.



via http://ift.tt/1EsNIBG